En fredag i goda vänners lag

 
Åh, finns det möjligen något bättre sätt att börja helgen på än i goda vänners lag?! Idag har vi hängt ute i Pershagen hemma hos min gravida vän Frida, tillsammans med Carina och barnen. Hur trött jag än må ha varit idag, så var det riktigt mysigt att träffa mina tjejor igen efter en tids uppehåll med sjukdomar och allt därtill. Vi har fikat, skrattat och delat med oss av allt från graviditet till förlossningstankar. Ungarna har varvat lek med skrik, bråk och gråt. Riktigt roligt att se hur dem samspelar och delar med sig, samtidigt som dem markerar och säger ifrån. Inte klokt så stora dem börjar bli, och tydligare blir det när det går en tid mellan våra mammaträffar. 
 
Nu i eftermiddag passade vi på att storhandla, och vi har nu mat så det räcker och blir över ett bra tag framöver. Finns verkligen ingenting mer ångestframkallande än när det ekar tomt i både kyl och frys. Vi har även handlat hem blöjor, våtservetter och annat bra och ha inför lillasysters ankomst. Gissa vem som överraskade med världens finaste lekmatta och barngunga, om inte min fina make! Butiksansvarige på Homely hade erbjudit oss allt detta fina för ett helt otroligt pris. Något min kära make absolut inte kunde tacka nej till och jag är glad så in i norden. Nu vet ni vad jag kommer ägna mig åt i helgen, nämligen att inreda barnens lekhörna. Så mys!
 
Efter storhandlingen fortsatte vi vidare hem till svärisarna för kvällsfika. Själv låg jag utslagen på soffan, helt slut i både kropp och knopp efter en väldigt rolig men låååååång dag! Nu blir det att hoppa i mjukisarna och inta soffläge. Ha en fortsatt fin fredag raringar!  ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR