Hos barnmorskan v.38 (37+0)

 
Så var vi nyss hemkomna från barnmorskan, och allting stod så fint till med våran lilla prinsessa. Som vanligt hade jag inga större förhoppningar om att mina värden skulle ha ökat. Ett blodsocker på 5,2, blodtryck på 100/60 och med ett järnvärde på 104 tyckte barnmorskan att jag skulle sätta sprätt med minst två niferex om dagen. Mitt SF-mått har ökat från 32cm till 33cm och hjärtljuden kunde vi mäta upp till 135 slag/min. I övrigt tyckte barnmorskan att vi verkade oförskämt lugna och harmoniska. Kan man möjligen vara annat?! 
 
Maten står på spisen och jag ska strax slänga ihop en fräsch sallad innan vi sätter oss till bords. 


Jennica - mamma till Melwin

ååh vad mysiga bilder :) längtar tills vi ska skaffa syskon till vår lilla pöjk.

Svar: Det var lättare sagt än gjort att fånga det på bild. Men givetvis blir man alldeles varm i hjärtat! Längtar så tills tre snart blir fyra <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://mammajennica.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR