Måndag

 
Måndag, och vardagen är återigen i rullning hemma hos familjen kaos. Har precis hämtat hem min fina lilleman från förskolan efter en mysig förmiddag på stan tillsammans med Frida, Carina och Sofia. Drog en lunch på Nancy's, och där blev vi kvar ett bra tag. Blev såklart mycket snack om graviditet och våra kommande förlossningar. Min fina Frida går på övertid, men till helgen lär han med största sannorlikhet få se dagens första ljus. Med 7dgr mer eller mindre kvar till BF, kan jag inte göra annat än att längta ihjäl mig. Känns som att vi har väntat en hel evighet, om inte ännu längre efter våran lilla prinsessa. 
 
Nåja, jag ska strax ställa mig och förbereda kvällens middag och sedan väntar ett pass nere i tvättstugan. 
 
 


Angela

Vad gott de ser ut :-)
Hoppas att allt går bra med båda era magar och att ni får en fin valborg
kram

Svar: Tack så hjärtligt! Önskar dig en minst lika fin valborg <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://www.angelanoa.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR