Mysigt med familjen ♥

 
Passar på att slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska sova. I fredags satte vi oss på tåget ut till Sollis för att hälsa på mamma, där vi även stannade över natten. Så mysigt att kunna umgås, äta gott och bara vara utan att behöva passa några tider. De senaste gångerna vi har träffats så har det bara varat i några timmar, och vi har inte riktigt haft ordentlig tid till att faktist umgås. Så därför är jag extra glad över att vi tog oss ut just den här helgen, för nu kan vad som helst hända de närmsta dagarna/veckorna. Vi får väl se om nästa mormor-besök blir med eller utan bebis, tänka sig att tre snart ska bli fyra 
 
Idag har vi haft en riktig innemysdag med lek, bus och sagoläsning innan vi satte oss på tåget ut mot Årstaberg där vi mötte upp pappan i familjen. Blev en snabb sväng till Sjöstaden för att kolla in rean på Homely, där jag fastnade för en super fin lekmatta till ungarna. Skulle sitta fin fint i lekhörnan, så jag ska försöka smöra lite inför älsklingen i morgon. Hoppas att han kan få ner priset lite, så får vi se om det blir ett köp eller ej. Sedan fortsatte vi mot Vårberg där vi avnjöt en god middag på en irakisk restaurang, mums! Nu ikväll har vi hängt hemma hos svärisarna, och där blev vi kvar tills klockan blev dags att åka hem. Ah, home sweet home säger jag bara! Borta bra, men hemma är fan så bäst! Pojkarna i mitt liv sover sedan en tid tillbaka, och jag ska nu göra detsamma. Så med det önskar jag och sparkfia godnatt  ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR