Namntavla!

Helgen börjar lida mot sitt slut, och en stor sol har under helgen gett oss en ordentlig försmak av våren. Härligt! Vaknade i morsse av att jag hade värkar, inte så att det gjorde jätte ont men helt klart mycket kraftigare än vad jag någonsin kännt tidigare. Hela dagen har jag haft en molande värk i rygg och ett kraftigt tryck ner mot bäckenet. Dock hanterbart än sålänge, och jag tror inte att lillasyster behagar att komma till oss inom det närmsta dygnet. 
 
På tal om något helt annat, ovan får ni ett litet smakprov på lillemans alldeles egna namntavla som snart kommer pryda våran fina vägg. Den som har tillverkat tavlan är Jennica, som bedriver en utav Umeås största mammabloggar. Är ni också sugna på en namntavla till era små, tycker jag att ni ska kika in på hennes blogg och den kan ni hitta HÄR.
 
Funderar på att hoppa in i duschen ett slag för att lindra den molande värken i ryggen. Med det säger vi godnatt! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR