Torsdagsfika

 
Hej raringar, hur mår ni? Själv har jag haft en riktigt produktiv förmiddag/eftermiddag med tvätt och storstäd. Har även haft världens bästa Anna över på fika och lägenhetsfix. Hon hjälpte nämligen mig med att skruva fast gardinstången i köket som hängt på sne i flera veckors tid. Nu fattas bara en ny gardinkappa och sedan är jag nöjd. Vi satt i allafall och pratade en bra stund om precis allt och ingenting. Som vanligt springer tiden iväg, och jag ska alldeles strax iväg och hämta hem min fina lilleman för sista gången den här veckan. Fredag i morgon, och som planerna ser ut just nu så tar vi oss ut till Sollis och hälsar på mamma. Så mysigt! 
 
I helgen tar vi det nog bara lugnt, tar dagarna lite som dem kommer. Vi närmar oss förlossningen, och jag vill därmed inte boka upp mig utifall att det sätter igång tidigare än beräknat. Tänk att vi snart ska ha en liten här hemma, som vi längtar efter dig nu! ♥
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR