Valborgsmässoafton ♥

 
Efter regn kommer solsken, och jag kan inte göra annat än att hålla med. Haft en så mysig dag, att jag knappt vet vart jag skall börja. Morgonen började med en rejäl försovning, på med kläderna, i med frukost och iväg snabbt som tusan till förskolan för utvecklingssamtal. Jag är inte ett dugg förvånad över hur bra det går för våran lilla älskling, och jag är troligtvis världshistoriens stoltaste mamma! Varken jag eller lillemans pedagoger tyckte att vi behövde sätta upp några större mål inför nästa termin. Mer än att förhoppningsvis bli blöjfri, vilket vi skall jobba på stenhårt med under sommaren. 
 
Annars så har dagen rullat på som vanligt, passade på att vila upp mig ordentligt inför kvällen. Lillemans fina kusin Mimmi erbjöd sig att hämta från förskolan, och jag fick en ovanligt lugn eftermiddag här hemma. Dukade upp med mellis lagom tills det att dem kom hem. Någon timme senare packade vi in oss i bilen för valborgsfirande i Sjöstaden. Blev bortskämda med gratis middag på Max hamburgare innan vi fortsatte vidare mot Hammarby backen. Eftermiddagen bjöd på allt från ponnyridning till barnrytmik, en riktig familjemys-dag med andra ord! Tyvärr orkade inte någon utav oss stanna kvar i väntan på majelden, så vi åkte hem. Lika bra, för jag är helt slut och sängen har aldrig varit så efterlängtad!  ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR