Bloggstrul!

 
Efter en massa strul med inloggningen på blogg.se bytte jag webbläsare, och det ser äntligen ut att fungera. Så därav lite taskigt med uppdateringar, samt uteblivna magbilder. Idag klev vi nämligen in i v.31, och som jag skrev tidigare blir graviditetshormonerna allt fler och allt mer påtagliga för varje dag. Jag känner mig så sjukt osexig när jag vaggar omkring här hemma och jämrar mig över alla krämpor som graviditeten för med sig. Vilken tur att jag har en sådan förstående man som inte vill annat än jag ska sitta ner och ta det lugnt. 
 
Gårdagen tog dock ut sin rätt då jag fick för mig att göra allt under en och samma dag. Senare på kvällen blev vi bortbjudna på kvällsfika hemma hos älsklingens kusin m.familj. Jag har varit som en levande död hela dagen, kraschade på soffan direkt efter att ha lämnat lilleman på förskolan. Och där låg jag ända tills det var dags att hämta hem ungen. Skönt med friskluft förvisso, säg nu att vårvärmen har kommit för att stanna. Sol och värme, du är efterlängtad! 
 
Annars så har vi varit en sväng till Willy's för handling av diveser nödprovianter, lagat en hyffsat god middag och myst framför sveriges mästerkock. Vi följer nog alla matprogram som går att se på teve numera, Jamie Oliver är bl.a en stor favorit. Svårt att inte bli hungrig liksom när man ser all den goda maten som lagas. 
 
Torsdag i morgon och jag lämnar lilleman på förskolan för sista gången den här veckan, sedan tar vi helg! På fredag blir det middag och födelsedagsfirande för min kära far som fyller år. Mysigt att träffa familjen igen! Har förövrigt inga spikade planer inför helgen, utan tar dagarna lite som dem kommer. 
 
Nu ska jag kolla på breaking amish, dricka thé och sedan sooooooova!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR