Fredag & barnfrikväll

 
Tillbaka efter ett par dagars frånvaro, har verkligen inte hunnit med det här med bloggen. Känner inte att jag har så mycket att dela med mig av, mer än graviditetssnack och vardagsrutiner. Kan lätt bli lite enformigt att läsa om i längden, så istället kommer jag att uppdatera när jag känner för det helt enkelt.
 
Tänkte mest kika in här och skriva ett par rader, vi gjorde morgon redan klockan 05:00 och känner hur tröttheten sakta men säkert börja infinna sig i min väldigt gravida och trötta kropp. Ikväll har lilleman fått hänga med mormor, då jag och älsklingen planerat in en biomyskväll och middag i Kista centrum. Vi såg zero dark thirty, lätt årets bästa film! Trodde jag skulle skita ner mig minst hundra gånger av nervositet, rekommenderar varmt till alla som inte har sett den ännu. Efteråt köpte vi hem en massa god mat och hade myskväll med resten av familjen. Så värdefullt att få lite kvalitetstid, om så bara för en timme eller två. Så tack världens bästa mamma för att du ville sitta barnvakt åt våran fina lilleman!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR