Godmorgon onsdag!

 
Äntligen har familjen kaos tillfrisknat från allt vad heter halsfluss och feber, och vardagen är återigen i rullning. Lilleman sover än, men ska snart till och väcka det lilla barnet för frukost och lämna på förskolan. Som han har längtat efter sina kompisar och alla fröknar. Själv har jag tvättstugan hela förmiddagen, och i eftermiddag väntar ett besök hos barnmorskan. Hoppas på att hinna med en storhandling innan vi åker hem också, för nu ekar det tomt i både kyl och frys.
 
Har egentligen inte så mycket mer roligt att dela med mig av, ville mest bara kika in här och uppdatera er om hur landet ligger. Ska försöka slänga in veckans magbilder som jag så fint glömde bort i och med alla sjukdomar som härjat här hemma. Så håll utkik mina vänner!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR