Godmorgon söndag!

 
Godmorgon på er! Här gjorde vi morgon för dryga timmen sedan, och vi ska strax till att sätta oss ner med en god frukost. Har så fruktansvärt ont i halsen och känner mig nästan lite febrig. Men jag får lov att bita ihop, för lite senare sätter vi oss på pendeln för att lämna av lillasyster som är på besök. Pappa var över på middag igår, men var tvungen att åka hem och jobba. Så lillasyster stannade kvar för lite mello-mys och sleep over. Lilleman var självklart upp över öronen lycklig för detta.
 
När vi lämnat av lillasyster fortsätter vi mot Sjöstaden för att möta upp baby love. Och tillsammans sällskapar vi tillbaka hem till Södertälje för middag hos svärisarna. Hade gärna stannat hemma med tanke på så som jag mår, meeeeeeen det går icke för sig. Jag kan väl lika gärna ligga på soffan där som hemma.
 
Hoppas ni alla får en fortsatt fin söndag! PUSS!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR