Hajjdi!

 
Det är så jäkla sällan jag fotar mig själv numera, men knäppte av några stycken strax innan jag hämta hem min fina lilleman från dagis. Passade på att inviga min fina kappa från mom2mom, som jag förövrigt vann inne hos Paula för ett tag sedan. Helt underbart att vi äntligen fått vakna upp till strålande sol och plusgrader under veckan som varit. Svårt att inte vilja plocka fram alla tunna plagg som legat längst inne i garderoben sedan i somras. Nu längtar vi till varmare årstider!
 
Jag ska strax till att ställa mig vid spisen och slänga ihop en enkel middag i form utav checken tikka masala, ris och en fräsch sallad till det. Sedan sticker vi hem till svärisarna en sväng för kvällsfika, bus & lek. Ville mest bara kika in här och skriva ett par rader. 
 
Ha en fin kväll, så hörs vi!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR