Hej fredag!

 
Och sjukstugan fortsätter här hemma, är så fruktansvärt less på detta så ni anar inte! Är så orolig för lillan i magen då jag varken har kunnat äta eller sova särskillt bra den senaste veckan. Igår kväll var första dagen på hela veckan som jag faktist åt riktig mat. Efter att ha lämnat lilleman hemma hos farmor och farfar, bestämde vi oss för att äta en riktig god middag på en indisk restaurang nere i centrum. Så nära Indien man kan komma om ni frågar mig som faktist är en riktig veteran. Om det går enligt planerna så blir det förmodligen en långsemester till södra Goa till hösten. Om det vill sig med ekonomin, vaccinationer och allt annat viktigt som rör barnen. Men åh, det skulle vara så mysigt att få åka tillbaka för jag har längtat så!
 
Nu har jag försökt få lilleman att sova middag, men han ser inte ut att vilja sova anytime soon. Och inte åker vi ut till mamma idag heller med tanke på mitt sjukdoms tillstånd. Vill inte riskera att smitta någon, och jag är verkligen inte i form för att ge mig ut med barnvagn i snömodd. Måste få tummen ur och skaffa mig det där jäkla körkortet nångång. Det skulle underlätta precis allt i min vardag, så snart jag har slutfört denna graviditet blir det till att övningsköra. Teorin däremot kan jag sätta igång med när somhelst. Ju fortare desto bättre, right?!
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR