Kortvarig lycka

 
Februari måste nog vara den värsta månaden hittils. I nästan en hel vecka låg jag däckad i hög feber, slemhosta och snorig som bara sjutton. Natten mot lördag lyckades jag äntligen tillfriskna och jag är återigen uppe på benen, härligt! Lyckan över detta varade inte särskillt länge, för igår efter ett par timmars lek på leklandet här i Södertälje insjuknade våran fina lilleman i hög feber och förkylnings hosta. Tempade honom senast på 40,1 grader, och så har det hållt på större delen av natten. Idag svider ögonen och ögonlocken känns tunga som bly, rent utsagt omöjligt att komma till ro när han är så liten och ynklig. Mitt mammahjärta blöder, jag skulle ge allt och lite till bara för att ta bort det onda.
 
Funderar på att hoppa in i duschen och bli lite människa, medans lilleman sover gott i våran härligt stora nybäddade säng. Jag ber om ursäkt att det blir så glest bland uppdateringarna, lovar att uppdatera mer flitigt när läget är mer stabilt. Kul förresten att så många har hittat hit, jag har saknat mina läsare! Hoppas att vi framöver kan hålla en god ton här inne och att vi slipper tråkiga och rent utsagt elaka kommentarer. Vill i allafall hälsa alla mina nya läsare välkomna och hoppas att ni har kommit för att stanna ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR