Kvällspyssel ♥

 
Avrundar onsdagskvällen med lite alla-hjärtans-dag pyssel, can't you just feel the lööööööve?! Jag tycker nödvändigtvis inte att man måste köpa en massa dyra presenter. Varför inte lägga lite mer krut på de små detaljerna, det där lilla extra som ibland kan göra så himla mycket. Sådant som går rätt in i hjärtat, sådant som vi faktist kan minnas och glädjas åt. Det är kärlek för mig! Självklart finns det mer därtill, men det får ni se i morgon.
 
Annars så är vi inne på tredje dagen med sjukstuga här hemma, och jag klättrar snart på väggarna utav tristess. Vi varvar sängen med soffan, zappar på teven och det visas samma skit dag in och dag ut. Lilleman fick bli hemma han med idag då jag tyckte att han verkade något hängig tidigare i morsse. Egentligen var han bara ruskigt trött, så i morgon får han gå till dagis. För mig är det bara krya krya krya som gäller, för jag står fan inte ut!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR