L ö r d a g

 
Hello saturday! Vi är nyss hemkomna från en tur upp till mormor, samt en vända i Sollentuna centrum. Som den klant jag är glömde jag plånboken i älsklingens jacka, kanske lika bra. Så ingen shopping for this mama today! Har precis slängt i mig gårdagens rester (mongolian bbq) och slappar i mammas soffa. Lilleman ser inte ut att vilja somna anytime soon, så jag antar att vi skippar eftermiddagsvilan idag. Slår vad om att han kommer somna på två röda i bilen istället, så jag förväntar mig en livad natt.
 
Så snart älsklingen slutat jobbet plockar han upp oss, för att sedan ta en tur till Ikea samt barkarby outlet. Äntligen skall vi bli med köksbord, som jag längtat! Är lite sugen på att köpa en ny byrå ut till hallen, beroende på vad det kostar dvs. Fint blir det kan jag lova!
 
Hoppas ni får en fin fortsatt lördag!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR