Mysdag med lilleman!

 
Söndag idag, vilket i sin tur innebär att helgen börjar lida mot sitt slut. Pappan i familjen har jobbat precis som vanligt, så jag och lilleman fick hela dagen för oss själva. Vi gjorde morgon strax efter klockan tio, och för engångs skull vaknade vi upp till klarblå himmel och strålande sol. Med lite frukost i magarna klädde vi på oss och tog bussen ner till centrum för shopping, lunch och lek. Lilleman har varit på ett sådant strålande humör precis hela dagen, inget gråt och inget gnäll. Vi har bara pratat, skrattat, busat och haft så himla mysigt tillsammans.
 
Under eftermiddagen har jag även hunnit med att färga håret, peelat hela kroppen och rakat benen. Känner mig som en helt ny människa, så värdefullt med lite "egen-tid" när tillfälle ges. Något jag verkligen ser till att ta vara på så ofta jag bara kan, för snart har jag händerna fulla med två små bustroll.
 
Nu däremot är det högtid att hoppa i pyjamasen, byta blöjan på storbarnet, borsta tänderna och krypa till sängs. Hoppas att ni haft en fin söndag ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR