Taco-mys med familjen!

 
 
 
Åh, vilken lugn och skön dag jag har haft här hemma utan en massa måsten. Jag tror till och med att jag lyckades slumra till i soffan strax innan jag skulle iväg och hämta hem min fina lilleman på dagis. Så roligt hur förskolepersonalen alltid skojjar om hur liten min söta gravidmage är trots att jag är så pass långt gången som jag är. Tacka gudarna för att jag inte tillhör skaran som ökar den dubbla vikten av min egen. Har endast ökat 6kg i vikt sedan inskrivning, bra jobbat kan jag själv tycka!
 
Annars så har vi precis ätit en god och nyttig middag i form utav tacos. Så gott! Jag har under de senaste veckorna fått pippi på frukt och grönt, och ingen kunde vara gladare än jag. Så himla mycket godare än chips, godis och annat onyttigt. Sedan att det slinker ner en marabou kaka här och där är en helt annan femma.
 
Nu blir det till att krypa upp i min älsklings varma, kärleksfulla famn framför teven en stund. Lilleman är lika osocial som vanligt, som den iphone nörd han har kommit till att bli. Ni som har barn, hur ofta låter ni era små använda sig utav teve, telefon och dator? Jag avskyr att min lilla väljer telefonen framför sina egna leksaker. Detta måste det bli ändring på!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR