Vad ska hon heta?!

 
Det här med namn är svårare än vad man tror! Vi har några namn som vi gillar, även om vi aldrig riktigt suttit ner och pratat om det. Jag har mina topp tre favoriter, men jag hinner säkert ändra mig både en och två gånger. Känns så overkligt att hon snart är här, vår lillbebba. I morgon kliver vi in i v.29 (28+0), och vi är nere på tvåsiffrigt sedan en tid tillbaka. Herregud, kan någon bara stoppa tiden?! Jag ska försöka fånga hennes små rörelser på film och ladda upp här på bloggen. Mammas och pappas lilla cirkustjej!
 
Mina boys har somnat för natten, själv sitter jag och häckar framför medics on call på TLC. Har sovit och vilat så mycket att jag inte längre finner någon ro att längre ligga ner. Kan jag snälla bara få bli frisk nu?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR