Valentine's day!

 
 
 
Godmorgon mina hjärtan! Här gjorde vi morgon redan klockan 06, somnade om en stund senare och vaknade återigen strax innan klockan 08. Alla hjärtans dag idag, och detta överraskade min fina baby love med att ge mig en ros samt en parfym. Vet inte när senast jag köpte mig en ny parfym, och dessutom kom denna ut redan förra veckan. Har inte testat den ännu, men kommer helt klart att göra kvällen till ära. Lilleman lämnar vi hemma hos farmor och farfar, och vi får en välförtjänt barnfrikväll. Mys!
 
Har tvättstugan för mig själv hela förmiddagen, lilleman har jag lämnat på förskolan. Känner att det börjar gå mot rätt håll, förutom att jag är fruktansvärt täppt i näsan och mår lite små illa från och till. En varm dusch och lite frukost i magen så ska jag nog bättre.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR