Vitaminrik frukost - check!

 
Godmorgon torsdag! Hur mår ni? Själv har jag sovit så sjukt dåligt i natt, lillan i magen har levt rövare och orsakat smärtsamma sammandragningar. Det var ingen pigg och utvilad morsa som klev upp när väckarklockan ringde tidigare i morsse. Dessutom råkade vi försova oss, så det vart upp och hoppa, i med frukost, på med kläderna och iväg till dagis. Vi hann fram lagom till fruktstunden, så lilleman hade gott om tid att vakna till liv.
 
Själv har jag precis fått i mig en frukost av högsta kvalité. Fullproppad med viktiga vitaminer och mineraler, dags att återställa alla värden. Barnmorskan brydde sig inte om att ta några prover igår med tanke på att jag legat sjuk och inte ätit så bra som jag borde. När vi storhandlade igår köpte jag på mig allt som innehåller c-vitamin, järn och folsyra. Jag är redo att må bra igen!
 
Idag har jag ingenting inplanerat, så jag tänkte ha en riktig ta-hand-om-mig-själv dag.  Och detta i form utav en lång dusch, peeling, raka benen, lägga ansiktsmask, måla naglarna m.m. Lööövely!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR