Hungrig preggo mama!

 
Jag är lite besviken faktist över att jag är så långt gången i graviditeten utan att ha några som helst cravings. Dock har jag för vana att bli sjukt hungrig på nätterna, och så även denna natt. Cheesecake och rulltårta ftw!
 
Idag har vi haft svärisarna över på middag, lagat mat ihop, samtalat och bara haft det så himla mysigt. Jag bjöd på lax och svärmor på lammgryta. Så himla gott! Ett fint guldsmycke fick jag också i form utav en guldkedja med ett enkelt och stilrent kors. Kul att kunna variera lite, även om jag inte särskillt mycket för just smycken. Vet aldrig när, hur och var jag skall bära dem. Något hände på vägen i samband med att jag blev småbarnsmamma och det lär ju knappast bli bättre med två små klåfingrar.
 
Hur som helst så har det varit helt fantastiskt skönt att ha min fina älskling hemma. Men av någon anledning så känner jag mig så himla vilsen och ledsen inombords. Det är någonting som inte stämmer, och jag kommer att ta reda på vad det är. En gång för alla, om det så är det sista jag gör! Jag tänker inte gå omkring och känna såhär, det är plågsamt. Ska det vara så himla svårt att bara få vara lycklig?! Så mycket från det förflutna som bubblar upp och växer sig starkare, hemska hemska känsla!
 
Ikväll var vi iväg på bio, Frida, Elin och jag. Det blev till att se Sune i Grekland, hysteriskt rolig film! Tack tjejer för en trevlig kväll med mycket prat och skratt. Ni är bäst när själen mår som sämst! ♥
 
Nu - borsta tänderna och soooooova!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR