Kalas-lördag!

 
Några bilder som hamnade på instagram under dagen, inser dock att jag måste ändra upplösningen på bilderna. Inte alls lika skarpa i uppförstorat format som på telefonen. Trist!
 
Idag har vi haft en riktig kalas-lördag! Morgonen började som vanligt med kaos, när man tycker att man har så gott om tid så bara rusar tiden förbi. Lilleman skulle inte äta frukost, inte duscha och absolut inte klä på sig finkläderna som jag så fint hade lagt fram och som han dessutom själv fått välja ut dagen till ära. Men efter lite bråk, skrik och gråt så gav han äntligen med sig, phew! Världens bästa Carina med ungar hämtade oss strax efter klockan halv två, iväg till Weda och handla present och sedan vidare hem till Sofia och Kirill för 3-års kalas. Hur mysigt som helst! Värmer så i hjärtat att se hur våra älskade barn leker så fint tillsammans ,och delar med sig utan minsta gnäll. Så himla roligt att vi blev så många, både mammor och pappor. Så snart baby love avslutat morgonpasset kom även han förbi en stund för att fika och umgås en stund innan vi packade in oss i bilen för kvällsfika hemma hos faster och fina kusiner.
 
Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, med det önskar jag och lillbebban godnatt! ♥
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR