Regeringen fortsätter att härska!

 
Heeeej raringar! Ni får ursäkta att det blir så mycket magbilder här på bloggen. Men jag tycker att det är så mysigt att se hur magen växer i takt med att våran älskade lilla tjej växer sig allt större. De senaste två dagarna har jag ägnat mig åt att planera och "boa in mig" inför lillans ankomst. Det städas, rensas och kastas onödiga saker som ändå bara ligger och skräpar. Jag har bestämt mig för att flytta ut våran säng till vardagsrummet och göra om vårat sovrum till barnrum. Kan verkligen se framför mig hur bra det kommer att bli, och äntligen får ungarna den plats dem faktist förtjänar. Barnen kommer först, sedan att min kära make inte är villig att hålla med är en annan sak. Han har förövrigt inte så mycket att säga till om vad gäller dessa inredningsplaner. Regeringen fortsätter att härska!
 
Idag har lilleman fått vara hemma från dagis, då jag tempade honom på strax under 39 grader tidigare i morsse. Så istället har vi haft en riktig innemys-dag med mysmorgon och pannkakslunch. Nu ikväll har vi hängt hemma hos farbror för fika, bus och lek. Lilleman visade sig dock inte från sin bästa sida just idag, så vi blev inte särskillt långvariga.
 
I morgon åker vi som vanligt hem till mamma, om vädret tillåter dvs. Dock finns det en överhängande risk för snöstorm och då finns det inte en chans i hela världen att vi ger oss ut. Att dra vagn i decimeter djup snö och ett stycke unge på 13kg i uppförsbacke, det gör jag bara inte. En gång fick räcka och aldrig mer!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR