S ö n d a g

 
Helgen har varit som en enda känslomässig berg och dalbana. Måndag i morgon, ny vecka och den kunde inte vara mer efterlängtad. Idag har vi hängt i tvättstugan större delen av förmiddagen/eftermiddagen, sjukt rogivande om ni frågar mig. Ångrar mig lite såhär i efterhand att vi inte gick ut och lekte i det fina vädret, bilden ovan tog jag i väntan på de sista torra kläderna. Helt makalöst vad lite sol kan göra!
 
Ikväll har vi handlat hem det mest nödvändiga så att vi klarar oss fram till löning och barnbidrag. Alltid skönt med påfyllning i både kyl och frys. Jag blir lite irriterad på mig själv att vi alltid åker och småhandlar istället för att köpa hem allt på engång istället när vi ändå storhandlar en gång i månaden. December samt Januari månad har kostat oss skjortan, nu får det vara slut på födelsedagar och middagsbjudningar ett tag framöver. Efteråt åkte vi en snabb sväng hem till lillemans faster, farmor och farfar för kvällsfika. Några släktingar till familjen var redan på plats, och lilleman blev upp över öronen lycklig över att det fanns två andra barn att leka med. Själv att jag mest med på ett hörn och pillade med nya telefonen. Och ja, jag har blivit en riktig instagram nörd ( Linelias heter jag där ) Uppdaterar betydligt oftare där än här.
 
Nu däremot ska jag svida om till pyjamas, borsta tänderna och krypa ned brevid mina fina killar ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR