Trött & sjuk mama

Jag hade tänkt lägga upp veckans magbilder idag, men jag mår så himla dåligt så det får helt enkelt vänta. Halsen är svullen, känner mig yr och har knappt sovit en blund i natt. Känner mig som världens sämta mamma som lämnade ifrån mig min älskade lilleman för att kunna vila upp mig. Med tanke på att jag inte vågar lämna honom utan uppsikt, så kändes det bäst att låta honom få vara med någon som kan ta bättre hand om honom än vad jag kan just idag. Helt omöjligt att inte gå i tusen bitar när vi sa hej då för bara en stund sedan. Men vi ses ju om ett par timmar igen, och förhoppningsvis mår jag lite bättre då.
 
Nu ska jag försöka klämma i mig en skål med yoghurt, samt en kopp ört thé med smak av citron, lavendel och mynta. Åh, vad tråkigt det är att vara sjuk!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR