Våran söndag

 
Ikväll sover lilleman hemma hos mormor och moster, så nedrans tomt och tyst här hemma utan mitt lilla yrväder till 3-åring. Under eftermiddagen har vi varit och hälsat på plastmormor Anna, samt Lillemor och Torbjörn som var ner på besök. Den lilla damen var lika mysig som alltid, tittade förundrat på allt som var runt omkring henne och jollrade. Mer lugn och harmonisk liten tjej får man nog leta efter, mammas lilla skrolla! 
 
Sena eftermiddagen kom, och vi rullade vidare mot S:t Eriksplan där vi tog tunnelbanan mot Gullmarsplan. Mötte upp storhjärtat en stund senare, packade in oss i bilen och åkte mot Danvikstull. Parkerade och promenerade ner till Boule & Berså för middag och mys i solnedgången. Längesedan jag kände ett sådant lugn, där jag satt med världens finaste lilla dotter i min famn och världens bästa make brevid. Nästan så att jag var tvungen att nypa mig i armen för ett slag. 
 
Nu ikväll har vi bara slappat i soffan framföt teven med handen i godispåsen. I morgon hämtar vi äntligen hem lilleman. Mammas älskling, du är saknad! Men först, en välbehövlig sovmorgon, herregud så skönt!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR