- Torsdag

 
Så börjar torsdagskvällen lida mot sitt slut. Herregud, dagarna bara springer iväg och jag vill ingenting annat än att bara stoppa tiden. Våran älskade lilla tjej bjöd på god sömn i natt, och en längre eftermiddagslur. Har dessvärre kännt mig allt annat än utvilad, fortfarande ruskigt svag och yrslig i hela kroppen. Har så många gånger velat sätta mig ner och skriva ett par rader, men så finns det en liten som kräver sin mors fulla uppmärksamhet. Och just där och då vill jag bara vara med min älskade dotter. 
 
Ikväll har vi haft pappa, lillasyster och Britta över på middag och Meja-mys. Lilleman däremot var fullt upptagen med att leka, busa och hänga i parken med moster Agnes. Nu ligger han här brevid mig, fullkomligt utslagen efter en minst sagt omtumlande vecka. Många nya intryck och känslor som han inte riktigt vet vart han skall göra av dem, vilket är förståeligt. Vi har bråkat, skrattat och gråtit, och så kommer det att få vara en tid framöver. 
 
Nu tror jag minsann att det är en liten tjej som börjar vakna till liv, dags för mamma-muu att langa fram käket 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR