Dagens Newbie-bebis

 
 
Mejsy tackar faster för denna underbara stickade overall
 

Vi befinner oss i mitten av Maj månad, och jag kan ibland tycka att det är så himla svårt att veta hur jag skall klä barnen. Lite extra svårt blir det med en liten som oftast ligger nedbäddad bland gosiga kuddar och filtar i olika material. Men så har så lade jag ögat på denna underbara lilla kreation, och hela mitt inre skrek "jag vill haaaaaa". Jag hintade lite snabbt för min kära mor, men så ville barnens faster köpa något till Mejsy som hon verkligen behövde. Och gissa vem som överlämnade denna redan igår som en liten välkommen till världen present?! Jo, om inte bästa faster. Tack tack tack!! Just denna är i strl 56, och jag kan lova att lillskruttan näst intill drunknar i den. Än sålänge kan hon fortfarande bära kläder i strl 50, och lär säkert göra i några veckor till. 
 
Till min fina lilleman skulle jag så gärna vilja hitta en tuff skaljacka, samt ett nytt regnställ. Den där lilla korven drar ju iväg på alla möjliga håll och kanter. Idag bär han kläder i strl 98/104, med undantag för byxor i strl 92. Det är så himla olika beroende på vart kläderna kommer ifrån. 
 
Snart dags att duka upp med massa gottis. ikväll vankas Eurovision-mys här hemma, något vi absolut inte vill missa. Vilka tar hem segern i år tro?! Håller tummarna stenhårt för att våran egen Robin Stjernberg kammar hem åtminstonde en andra eller tredje plats. Vad tror ni?!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR