Fredag

 Lite nytt till kidsen, tack Homely ♥
 
Det börjar kännas att vi har nått sluttampen på denna graviditet, för jösses vad trött och sötsugen jag har varit under den senaste veckan. Det mesta känns tråkigt, och tiden går så fruktansvärt långsamt. Igår tog vi oss ut på en riktig långpromenad i förhoppning om att få igång värkarna, men icke! Bara för att jag trodde att hon skulle komma till oss tidigare än beräknat, så lär vi gå kraftigt över tiden istället. Mycket tröttsamt detta! 
 
I morgon lämnar vi lilleman hos mamma, och vi får en efterlängtad men också välbehövlig barnfri helg. Vad vi hittar på är ännu oklart, men skall verkligen se till att njuta till fullo! Nog för att jag kommer sakna mitt lilla troll, dock med vetskapen om att han kommer få det så mycket roligare hos mormor än hemma med ett tråk till morsa. Ska bli så otroligt mysigt att få rå om storhjärtat ett slag. Det är verkligen på tiden att vi får lite kvalitetstid tillsammans.
 
Efter en mysig förmiddag ute i parken, ska jag nu ställa mig och slänga ihop en god lunch. Sedan hoppas jag på att lilleman vill sova en stund, och att jag får lite tid att fixa med annat. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR