Gravid på övertid

 
Gravid på övertid. Idag har vi överskridit beräknat födelsedatum med 1 dag, och jag går alltså in i v.41 (40+0). Inne på tredje dagen med täta men fortfarande oregelbundna värkar. På måndag väntar ett tillväxtultraljud, om inte lillasyster behagat att komma till oss tillsdess dvs. I nuläget har jag så ont i ryggen att jag knappt kan stå upprätt, och jag har legat i soffan större delen av förmiddagen.
 
Har precis varit nere i tvättstugan en sväng, då storhjärtat varit iväg på diverse möten fram tills nu. I morgon lämnar vi förmoddligen lilleman hos mormor, antingen för ett par timmars vila eller över natten. Ingenting bestämt ännu, men skulle vara så otroligt skönt med lite avlastning. Dessutom hade lilleman det så himla mysigt hos mormor sist. 
 
Blir lite glest bland uppdateringarna här på bloggen framöver, hoppas att ni har överseende. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR