F r e d a g

 
Det där " så kallade " fredagsmyse slank ner i lilla lilla magen fortare än vad vi hann in genom dörren tidigare i eftermiddags.Sena kvällen är här och hela familjen har lagt sig för natten. Själv passar jag på att njuta av lite "egen-tid" framför datorn med en kopp thé. Idag har vi tillbringat dagen hemma hos mamma-mormor. Men först ett stopp hos barnens gammelmormor, så att hon skulle få se barnen en sväng. Min fina lilla mormor, hon bokstavligen avgudar de små liven. Denna oändliga kärlek! 
 
På vägen hem köpte vi med oss en smaskig middag och massa kvällsgottis som vi avnjöt framför Idol. Efter ett par riktigt tuffa dagar hemma, känns det oerhört skönt att få komma hit och lämna över lite utav ansvaret.Nästa helg blir inte sämre, då väntar ett 10-års jubileum med min gamla högstadieklass. Det ska bli otroligt roligt, jag längtar! En kväll med massa skratt, fina minnen och förhoppningsvis få bli lite rund om fötterna. Barnen i sin tur får en mysig hemmakväll med pappa. I morgon däremot tänkte jag köra en snabb foto session med barnen, innan vi packar in oss i bilen och åker hem. Hoppas på några fina syskonbilder, att fånga mina fina barn på bild är lättare sagt än gjort. 
 
Nu fortsätter idolsnacket, och sedan är det sängen som gäller! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR