Nattsvammel

Hej vänner! Och förlåt för usel uppdatering här på bloggen de senaste dagarna. Vi har inte gjort mycket alls dessa dagar och då blir bloggen tyvärr lidande. Blir inte så roligt för er läsare att läsa uppdatering efter uppdatering  om hurvida dåligt barnen sover och hur den ena blir sjuk efter den andra och att jag lider av total sömnbrist och utmattning. 
 
Elias insjuknade natten till fredag i kraftig förkylning, följt utav dubbelsidig ögoninflammation. Meja har varit ovanligt lågmäld, och under natten till idag började snoret rinna ur den lilla lilla näsan och hon var gnällig. Nog är hon väldigt medgörlig våran lilla älskling, bara hon får ligga nära så somnar hon fort om igen. Ingen feber har hon uppvisat några tecken på heller, utan hon kändes mer hängig och tät. En tom och trött blick hela dagen, sovit sig igenom större delen utav kvällen. Efter lite mys och amning har hon åter somnat om igen. Jag hoppas att båda barnen får sova gott i natt och att vi vaknar mycket piggare och gladare i morgon. Jag skall krypa ner under täcket jag med, ville mest kika in här och tala om att vi lever! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR