Sjukstuga!

 
Efter ett par dagars frånvaro ser vi äntligen ut att ha tillfrisknat från allt vad heter magsjuka och förkylningar. Sent i lördagskväll insjuknade både jag och Meja i något vad åtminstonde liknade magsjuka. Vi bytte från ena blöjan till den andra, lös i magen som sjutton var hon vår lilla tjej. Jag mådde inte mycket bättre jag, då jag knappt fått behålla någonting alls. Tre dagar senare är magarna helt återställda och vi längtar uuuuut! 
 
Jag har varit så himla dålig på att träffa mina vänner de senaste två veckorna, men sömnbristen har verkligen tagit ut sin rätt. För herregud vad trötta vi har varit efter alla dessa uppvak och alldeles för tidiga mornar.Småbarnslivet har käkat upp oss båda totalt, och jag är nog inte ensam om längtan efter en barnfri dag eller två. Vi har knappt varit iväg till öppna förskolan, inte ens en ynka promenad har vi tagit. I morgon mina vänner, om vädret tillåter ta vi oss ut på en långpromenad, kameran hänger givetvis med! 
 


SaraH

Vi verkar ha samma situation! Leija är nu 5 månder nu och har vägrat både napp och flaska. Vi har fått i henne nån dl totalt under dessa m¨nader men det snuttas inte utan de mer tuggas och spottas. ..vilket gör det svårt för mig att komma ut i arbetslivet och pappa få sin pappaledighet. Men vad ska man göra? Hon är antagligen inte redo för det ännu trots attjag är det. Och nej, du har verligen inte misslyckats som mamma för att du inte gav flaska från 2a veckan. Aldrig hört nå så konstigt.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR