T o r s d a g

 
Mysig matstund på öppna förskolan.
 
Ännu en härlig dag i mammaland. Efter gårdagen var det riktigt skönt att få komma ut och tänka på lite annat. Har legat som på nålar hela natten, ängslig och orolig för de olika biverkningarna som kan uppstå efter en operation. Minsta lilla ljud gjorde att jag flög upp i raketfart, hinner inte lägga huvudet på kudden tills lillsmul vaknar för mat. Med ögon stora som golfbollar och en sprängande huvudvärk gjorde vi morgon strax efter halv sju. 
 
Förmiddagen har jag och Meja tillbringat på öppna förskolan tillsammans med våra fina vänner Miriam och lilla Adam. Det värmer så i mammahjärtat att se våra jämngamla småttingar. Hur dem leker med varandra och iakttar varenda liten tillstymmelse av rörelse. Vi mammor fikade go'fika och babblade bort ett par timmar. Plötsligt var det dags att röra sig hemåt. 
 
Vi sällskapade ner på stan där våra fina vänner tog bussen hem. Jag och Meja tog en snabb vända inne på Lindex. Fyndade lite nytt i klädesväg till Elias, samt gjorde lite bankärenden. Mötte sedan upp mina hjärtan för en eftermiddag och kväll på Fun House. Längesedan jag har skrattat och haft så roligt, benen värker fortfarande efter allt spring, bus och lek. Vi åt varsinn sallad och fikade cheesecake och chailatte, mums! Efter någon timmes lek gjorde vi kvällens sista stopp hemma hos svärisarna. 
 
Nu är vi äntligen hemma och sängen har aldrig varit så efterlängtad! Trött, men lycklig i själen säger jag godnatt!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR