Pumpkin

 
Hej raringar! Som ni kanske märkt, har det blivit lite tomt på inlägg under den senaste veckan. Dagarna flyter ihop, barnen tar upp all min tid och uppmärksamhet. Varje dag har vi haft något roligt inplanerat, allt från att hänga på öppna förskolan till att träffa vänner och familj. Om ni bara kunde förstå hur lycklig jag är med min tillvaro just nu. Jag bara njuter av dagarna tillsammans med min vackra dotra, samtidigt som jag tampas med treårstrots från hell. Ibland finns det dem där stunderna då man bara vill slita av sig håret av ren frustration, men så finns det också stunder då man bara vill pussa sönder den där stora lilla människan. Barnen, vad vore jag utan barnen?! Ni är helt klart det bästa vi har gjort, no doubt! 
 
Till något helt annat, jag går återigen i inredningstankar. I helgen när vi besökte Stalands, så snubblade jag över dessa godingar ovan. Allt från pumpkin kids collection, hur fint?! Om vi bara fick tag i ett radhus så vi äntligen kan få inreda varsitt rum till barnen. Ja funderar dock på att köpa bankbrädan och klosslåda med klossar till lillskrot. Någon som vet vart man dessutom kan få tag i en tallrikshylla någonstans?! Vill så gärna få upp barnens lite "finare" böcker och deras avgjutningar samt namntavlor. Det finns så mycket jag vill göra, det kliar bokstavligen i mina fingrar. Jag behöver helt enkelt få utlopp för min kreativitet! 
 


Frida

Gumman, tallrikshylla finns på Ikea :) ❤️❤️




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR