Fredag






En hel vecka har snart passerat sedan vi kom hem från Turkiet. Elias är tillbaka på förskolan medans jag försöker njuta allt jag kan sista månaden som föräldraledig. Har inhandlat det mest nödvändiga inför förskolestarten i höst, bara vinteroverall som saknas och ett par rediga vinterkängor, ännu lite för tidigt. Annars är vi så gott som redo, åtminstone försöker jag intala mig själv det. 

Idag packade vi i allafall väskorna och tog oss ut till Sollis för lite efterlängtat fredagsmys hos mamma-mormor. Avnjöt varsitt glas vin på nya balkongen, avnjutit en fantastiskt god middag avrundat med soffmys framför MTV och några avsnitt Catfish the tv-show med syrran. En toppen dag med andra ord! 

I morgon blir det upp med tuppen för bliggevent på Clarion Sign tillsammans med min fina vän och mammabloggare Frida. En riktig tjejdag, kunde inte kommit mer lägligt. Några fler mammabloggare som ska dit?! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR