Turkiet bildbomb Del 4 - Bodrum stad i goda vänners lag

 
 
 
 
 
 
 
I fredags slog vi som sagt våra kloka huvuden ihop, packade in oss i en minibuss tillsammans med familjen Christian och Johannes för en helkväll i Bodrum stad. Trots sena eftermiddagen låg solen fortfarande på, vilket inte bara tog på barnen men också oss vuxna. Vi hinkade säkert flera liter vatten den kvällen och båda barnen turades om att åka vagnen . 
 
Vi stannade vid en mysig lekpark precis intill den stora hamnen, och där fick barnen leka av sig en stund innan vi fortsatte vidare. Denna marknad var helt olik den första marknaden som vi besökte. Länge strosade vi omkring längst Bodrums mysiga gator och gränder. Hittade både det ena och det andra, mestadels till mig själv och pappan i familjen. Vi bestämde oss ganska så snart att dela på oss för att mötas upp några timmar senare. Det blev bäst så för att det annars skulle ha tagit alldeles för lång tid att vänta på varandra.  Då båda barnen inte alls var särskillt sammarbetsvilliga, tog vi in på en lokal restaurang. Mätta i magarna kunde vi sedan fortsätta kvällen tills vi kände att det var dags att åka hem. Väl tillbaka på hotellet vart klockan så mycket att vi mer eller mindre stupade i säng. 
 
Under tidiga lördagsförmiddagen vinkade vi av våra nyvunna vänner, tack fina ni för en helt fantastiskt rolig vecka! Dagen rullade på i vanlig ordning, en sista dag att bara njuta av sol och värme och det var precis det vi gjorde!


Ilva

Oho du Lina;)fina kort du har tagit! Men nästa gång kommer jag ta över kameram så du synns fina du! En som behöver klippning ha ha ha! Härliga dagar vi hade,längtar tillbaka! Christian började på 6-års idag,storkillen! Kolla på insta(civusis)! Ni planerar väl en tripp norrut till vintern? Kram/Ilva

Svar: Gulle dej! Duu..frisören nästa, en vecka i solen och mitt hår är katastrooooof! Vad härligt att Christian börjat 6-års, stora killen! Ja, vi måste ju komma och hälsa på <3
linelias.blogg.se

Ilva

Kolla in min hästsvans ha ha ha! Måste till frissan omg:)! Kramis

Svar: Lägg till mig på instagram, jag hittade inte dig. Linelias heter jag där <3
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR