Det går åt rätt håll...

 
Något piggare, men ännu inte helt friska. Efter torsdagens eftermiddags lek på leklandet kickade förkylningen in, och detta riktigt ordentligt. Därav den låga uppdateringen här på bloggen, jag har helt enkelt orkat eller haft lust för den delen. Vintern gjorde en come back här i slutet av förra veckan, men nu ser vårvädret ut att ha kommit för att stanna. Nåja, låt oss hoppas i allafall! Det vore ju himla skönt att få byta ut den stora tjocka vinterjackan mot en tunnare och lättare jacka. Och som jag har längtat efter att få byta ut vinterskorna mot ett par riktigt snyga converse. 
 
Jag ska om bara en liten stund till att sätta en bulldeg på jäsning, blev så ruskigt sugen på kanelbullar. Perfekt då jag har både en och två små hjälpredor här hemma. Elias är en riktigt hejjare på att baka bullar! Annars så blir det en fortsatt lugn eftermiddag och kväll här hemma. Storhjärtat jobbar kvällspasset men är ledig hela dagen i morgon, så mysigt! 
 
På onsdag har vi en fotografering inbokat, och självklart är det minstingen i familjen som skall få äran att stå modell. Meja skall få modella för ett nytt klädesmärke (Krypis by Sweden) som snart kommer ut i butik, detta ser vi såklart fram emot. Så, håll utkik här i bloggen och på facebook de närmsta dagarna!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR