Indian Sitar

 
Så var ännu en alla hjärtans dag till ända, inte för att den här dagen har varit mer speciell än någon annan. Inte mer än att vi kanske skämt bort varandra lite extra med både en och en annan present. Jag älskar att ge, mer än att få! Och jag som inte hade förväntat mig varken blommor eller presenter, men tidigare i eftermiddags blev jag överröst med både ett fång röda rosor och presenter. Han är ju för rar min kära make, älskar dig så jag går sönder! 
 
Annars så har dagen sniglat sig fram i snigelfart, barnen har varit grinigare och mer rastlösa än någonsin. Vi fick ställa in rytmiken idag pga sjukdom, så typiskt! Dock lika bra så här i efterhand då hela familjen varit ordentligt trötta från det att vi klev upp tidigare i morsse. Jag misstänker att Meja har tänder på gång, för nu gnager hon på precis allt, stopper händerna i munnen och vill absolut ingenting. Elias är inte bättre han, den här förbaskade treårs-trotsen verkar inte vilja ge med sig ännu. Det är som att tala med en vägg, för vad man än säger så gör han raka motsatsen. Man kan bli fullkomligt galen på ungen, och idag har vi nog rykt ihop både en och tio gånger. Storhjärtat är ledig hela helgen, och tur är nog det! 
 
Har ni haft en fin alla hjärtans dag? Och hur har ni tillbringat dagen till ära?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR