T i s d a g

 
 
Hej vänner!
 
Vårvädret fortsätter att leverera, men trots strålande sol och klarblå himmel har vi hållt oss inomhus större delen av dagen. Jag har haft en stickande och obehaglig känsla i halsen ända sedan vi klev upp tidigare i morsse, vore ju typiskt om jag skall gå och bli sjuk nu! Känns som de flesta har legat med diverse magsjukor och förkylningar den senaste tiden, så jag skulle inte bli förvånad om det är våran tur att drabbas av detta eländiga. Jag får helt enkelt avvakta och se om vi överhuvudtaget tar oss iväg till barnens hus i morgon. Vill ju inte riskera att smitta ner alla fina mammor och barn. Och dessutom ser jag helst att vi är friska och krya tills torsdagens playdate med vårat härliga mamma-kompis gäng. 
 
Annars så har eftermiddagen och kvällen rullat på i vanlig ordning. Med middag i magarna, lite golvlek följt utav en mysig badstund och vattenlek inne i vårat inte allt för stora badrum har barnen äntligen somnat för natten. Själv hade jag tänkt plocka undan, kanske slänga ihop en sats med kanelbullar..men inser att jag är på tok för trött. Blir en tidig kväll även för denna mama!
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR