14-01-01

 
En stund senare efter att jag skrivit mitt senaste inlägg här på bloggen, fick jag värsta effektivitetsrycket. Bestämde mig för att ta tag i det där eländiga diskberget som bara vuxit sig allt högre de senaste två dagarna. Två omgångar med disk i dismaskinen och en omgång med tvätt har jag hunnit med. Och dessutom varvat matlagning med diverse blöjbyten, amning och sovstunder. Jag känner mig som en riktig super-mama idag! 
 
Min vackra dotra har varit en riktig tröttmössa hela dagen, ovanligt lågmäld och gosig. Det är så sällan som hon brukar vilja ligga på mitt bröst eller bara ligga nära. Så ni kan ju bara gissa hur mycket jag har njutit idag, dem små stunderna vi har fått med varandra. Elias däremot har varit som ett enda litet eldskott hela dagen, myror i brallan deluxe. Inte sovit en blund på hela dagen efter morgonens rejäla sovmorgon. Nu sover dock båda barnen gott i sina sängar. Själv tänkte jag inta ryggläge i soffan en stund, jag måste alltid få en stund för mig själv innan jag lägger mig på kvällarna. Mitt alldeles egna lilla sätt att få varva ner, vilket är erat bästa tips på att varva ner?!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR