Det står still!

 
Hej vänner!
Ni märker säkert av bloggtorkan som råder här på bloggen. Vardagen är åter i rullning, Elias är tillbaka på förskolan och vi börjar sakta men säkert få ordning på rutinerna.Öppna förskolan är fortfarande stängd, så jag och Meja tillbringar oftast dagarna hemma. Vi leker, myser och bara njuter av varandras sällskap. Nog för att jag börjar känna hur rastlösheten kryper i kroppen och vi längtar uuuut!
 
Jag börjar återigen gå i inredningstankar, ovan här fyra klara favoriter till det kommande barnrummet. Längtan efter ett större boende blir allt med påtaglig för varje dag som går. Vi älskar våran nuvarande lägenhet, men det är för trångt. Barnen behöver sin egnaa små vrår, bara att ha möjligheten att kunna stänga dörren om sig. Att få ha sitt "eget". Jag saknar ett barnrum att få pyssla i, flytta om och göra ombonat och hemtrevligt i. Vi var korkade redan från början som inte sökte en trea istället för en tvåa, det får vi stå för idag! 
 
Försöker kika in här snart igen, förhoppningsvis med lite mer positiva tankar och energi. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR