Fredag och playdate med fina vänner

 
Idag har vi tillbringat större delen av dagen hemma hos min fina vän Frida och hennes två pojkar Malte och Milo. En hel dag med bus, lek, lunch, go'fika, parkhäng och ännu mera lek. Frida passade även på att introducera mig inför babybjörns nya ergonomiska bärsele we, som företaget själv har tilldelat henne att få testa och recensera. Hoppas innerligt att dem söker fler ambassadörer, och detta gärna innan vi åker på semester. Vore toppen att få recensera denna, särskillt på resande fot.
 
Vi blev hur som helst kvar bra många timmar, och vi trillade inte innanför dörren förens sena kvällen. Lyxade till det med en tvårätters middag som grädden på moset efter morgonens lyxfrukost. En förrätt bestående av toast skagen följt utav ugnsstekt fläskfilé med hasselbackspotatis och en fräsch sallad. Så gott!! Och gissa om storhjärtat blev överraskad när han kom hem från jobbet. 
 
Mätta och belåtna har äntligen mina troll somnat för natten. Ja, det blev en ovanligt sen läggning idag, men vad gör det när det är helg?! I morgon skall Elias återigen få tillbringa natten hos mamma-mormor då vi ska iväg på lite gallej! Är väl inte direkt sådär super taggad, men såklart alltid lite skönt med en "nästan barnfrikväll". En chans till att få umgås med vänner och min stora kärlek för en kväll. Känner jag Meja rätt kommer hon sova gott i vagnen, men än skall vi inte ropa hej!
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR