Kalas-söndag

Födelsedagsbarnet, Anton, 4 år.
 
Det blev något längre uppehåll med bloggen än vad jag tänkt mig. Dagarna går i ett och som vanligt har vi haft en fullspäckad helg, inte kul för bara oss vuxna men också för barnen. Fredagen bjöd på hejdundrande fest med god mat, dryck, bus och lek i goda vänners lag. Mätta och glada i hågen trillade vi in genom dörren någon gång kring halv tre-tiden och stupade direkt i säng. Lördagen kom och gick, sov bort större delen av dagen med undantag för en mindre storhandling, plock och städ. 
 
Idag däremot har vi tillbringat dagen på Lekslottet för 4-års kalas för världens bästa Anton. Rutchkaneåk,bollhavslek, korvätning och glass i stora lass i lekslottets skattkammare. Födelsedagsbarnet verkade mer än nöjd med dagen och alla fina presenter. Utav mig, Elias och Meja fick han en story-book med figurer och lekmatta från flygplan. Tummen upp!  Tack fina Anton, Filip, Sofia och Kirill för en super mysig dag!
 
Ikväll har jag ägnat mig åt att storstäda lägenheten, kört en maskin med tvätt och fixat inför tisdagens mamma-bebis häng. Denna gången hemma hos oss, vi passar på när storbarnen är på förskolan och småttingarna kan krypa och åla omkring på golvet i lugnan ro. På fredag har jag även bokat in en lunch med pappa och sedan börjar vi närma oss avfärd. På söndag närmare bestämt. Åh, läääängtar!
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR