T i s d a g

 
Åh, vilken härlig dag vi har haft! Idag har vi tankat en massa härlig energi tillsammans med fina mammavänner och våra småttingar. Jag slog till på stort och bjöd på mysfrukost följt utav en saligt god fika i form från gudomligt goda bakelser från Tidermans, så galet gott och framförallt mysigt! Så skönt att för engångsskull bara kunna fokusera på de små och faktist kunna sitta ner och lyssna och hänga med i konversationerna som förs. Jag fick även den stora äran att få snosa bebis, Sofias lilla Filip, ynka 2 månader gammal. Meja känns verkligen stoooor i jämförelse, hon är ju faktist ingen liten bebis längre. Även om hon alltid kommer vara MIN lilla bebis föralltid. Tjejerna blev kvar tills de att det var dags att hämta hem storbarnen från förskolan. 
 
Storhjärtat jobbar kvällspasset, så vi passar på att mysa till det riktigt ordentligt här hemma. Har en sovandes liten Meja i min famn, så snart jag lagt henne i sängen skall jag ställa mig och förbereda kvällens middag. Lite senare skall jag börja gå igenom packningslistan och leta fram sommarkläderna. Ja, det känns ju lite fel såhär mitt i allt snö och kallt. Men fy sjutton så skönt, och framförallt välbehövligt detta kommer bli!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR