Torsdag

 
Hej vänner!
 
Har ett ledset hjärta här hemma idag. Natten till idag har hittils varit den stökigaste och bökigaste på länge, och det var med trötta och tuuuunga steg som vi klev upp och promenerade iväg till förskolan denna torsdagsmorgon. Väl hemma igen, på med träningskläderna och körde ett 35 minuter långt träningspass. Jag har sådan olidlig träningsvärk att jag knappt kan gå, dock inget som hindrar mig från att fortsätta. Efteråt hinkade jag troligtvis i mig litervis med vatten och åt en hälsosam men ack så god frukost. Meja satt nyfiket på lekmattan och pillade med sina leksaker, och sedan tog vi en mysig powernap i soffan. 
 
Eftermiddagen har vi tillbringat nere på stan, Meja var ovanligt kinkig och hennes kinder blossade upp inom loppet av bara några minuter. Kände på pannan, ingen feber men hon uppvisade fortfarande tecken på att något inte stod rätt till. Kan möjligen vara en tandsprickning på gång, och jag har under kvällen smörjt tandköttet med en skvätt alvedon. Efter en mysig amningsstund sover hon äntligen för natten och jag ber till högre makter att jag skall få sova i natt. Fredag i morgon och ingen kunde vara gladare än jag, hurra!! 
 
Storhjärtat jobbar morgonpasset och sedan bär det av hem till svärisarna för middag och därifrån till en trevlig kväll i goda vänners lag. Kul! Barnen får leka och skojja medan vi vi vuxna får äta och dricka gott. En perfekt fredag helt i min smak. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR