Torsdag

 
Heka torsdagsförmiddagen sniglade sig verkligen fram i snigelfart, och vädret har bara varit grått grått grått. Så fram emot eftermiddagen packade vi skötväskan och tillbringade ett par timmar hemma hos våra fina vänner Sofia och hennes små pojkar Anton och Filip. Dit kom även Frida, Malte och Milo, samt Carina, Emilia och Samuel. Jag höll på att säcka ihop redan vi hunnit komma innanför dörren. Det var knappt så att jag hängde med i konversationerna och jag kännde mig bara tom. Jag var inte fit for fight idag helt enkelt, men det var ungarna! Jösses, att hålla reda på ÅTTA barn är ingen barnlek. Jag kan bara tänka mig vilket springade det kommer bli så snart våra småttingar börjar knata omkring och klättra på precis allt. Hua!
 
Sena eftermiddagen kom och störhjärtat hämtade oss för middag och kvällsfika hemma hos svärisarna. Visade sig dock att min kära svärmor insjuknat i feber och förkylningshosta. Irritationen var ett faktum, är det så dags att smitta ner ungarna nu lagom till förskolestarten och allt?! Dem har varit hemma länge nog, jag känner mig allt annat än sugen på att sitta hemma med sjuka kids. Dock blev vi inte särskillt långvariga då Elias var tröttare och tjurigare än någonsin. Hör och häpna, men ungen är vaken än...Jag räknar starkt med sovmorgon i morgon. 
 
I morgon lämnar vi av Elias hos mormor och där skall han få tillbringa natten. Vi hämtar honom sedan på lördag eftermiddag i samband med mammas födelsedagskalas. Det påminner mig om att jag måste försöka hitta en present tills dess. Det blir en runda i den stora staden, shopping, middag och mys. 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR