Blodpuddingspremiär

 
 
Idag var det så dags för blodpuddingspremiär för smulis, ingen favorit om man säger så. Att vända tallriken upp och ner och kasta ner maten på golvet var betydligt mycket roligare. Mammas bustroll! Till blodpuddingen serverades knaperstekt bacon, rårivna morötter med äpple och lingonsylt. Det gick inte heller hem, så nu får mamman äta tills hon kräks. Haha! 
 
Jag ber om ursäkt för att det har varit lite glest bland uppdateringarna. Stockholm bjuder på världshustoriens tråkigaste sommarväder, så fruktansvärt deprimerande. Att sitta ensam hemma med två rastlösa kids gör inte saken bättre. Elias är mitt uppe i värsta fyraårstrotset, och jag känner mest för att slita av mig håret stundvis. Jag ska inte säga att Meja är bättre hon, en riktig liten retsticka är hon. Så till den milda grad att hon ibland får sig en känga eller två. Ibland är det bäst att bara låta det hela vara, låta dem lösa problemen som uppstår själva. Det ska bli ordentligt skönt med semester snart, spendera en massa kvalitetstid med familjen och överlåta lite utav ansvaret. Sedan väntar en veckas semester utomlands, som vi lääääängtar!! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR