Elias 4-års kalas!

 
Så har vi avverkat ännu en födelsedag, Elias 4-års kalas som gick av stapeln under sena fredagseftermiddagen. Men den här gången med endast släkten på pappans sida. Vi kände att det blev så himla intensivt sist vi bjöd in till kalas, så istället delade vi upp firandet. Fredagen här ute i Södertälje och lördagen ute hos min mamma. Nog för att det blev två ganska så intensiva dagar ändå, men ack en så nöjd liten födelsedagskille. Dagen till ära ställe jag mig till att baka citron cupcakes samt en somrig kladdkaka med grädde och färska jordgubbar. Lägg även märke till de söta muffinsformarna som jag istället fyllde med popcorn. Barnens farmor var gullig och bidrog med en himmelskt god creme caramel. Inte nog med det, så hade barnens faster ställt sig till att baka helt underbara små petit chouxs. 
 
Elias fick såklart också en massa fina presenter, TACK!! Hela kvällen for han omkring på sin nya sparkcykel som han har önskat sig så länge. Och den helt fantastiskt fina bondgården med alla söta djur i trä skall vi inte tala om. Vi avrundade sedan kvällen med tårta som födelsedagsbarnet själv fått välja ut. Ännu en gång, tack alla som närvarade och förgyllde denna dag. Ännu en fantastisk dag att lägga på minnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR